Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon om hva du skal gjøre under.

  • Hvis varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres.

  • Du må ta bilde av pakken fra alle sider slik Posten utleverer den (sendes oss på mail: post@multiconnect.no).

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.

  • Registrerer en retur hos www.VitalHelse.no.

  • Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.

  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.

  • Postens skademelding sendes til MultiConnect AS, Isebakkeveien 50, 1788 Halden sammen med godkjent retur ifra oss sammen med den skadde varen.

 

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.


Tilbake til kategorisiden