Frakt og levering

Har dere noen utsalgssteder?

Per i dag så har vi en Massasjeterapeut i Nøtterøy som vi samarbeider tett med. Der kan du kjøpe våre produkter og få veiledning, samt hjelp til å få satt i gang lymfesystemet med produktene våre. Ellers er det kun via nettet vi selger våre produkter, av eget valg. Da har vi direkte kontakt med forbrukerne, vi styrer alle ledd selv og er rett og slett tettere på våre kundene våre.

Vi har kontorer på Isebakke Industriområde utenfor Halden, og du er hjertelig velkommen til å besøke oss. Bare avtal med oss på mail eller telefon først så du vet at vi er der. 

Bytte varer?

Vi bytter gjerne et produkt dersom det er uåpnet og ikke vært hos deg lenger enn 30 dager. Da sender du det i retur til oss og legger med en lapp som forklarer hva du ønsker istedenfor.


Husk navn og ordrenr når du sender produktet tilbake, slik at vi vet det er fra deg. Ønsker du et annet produkt som er dyrere så kan du vippse oss pengene enkelt og greit. 

Jeg har fått et defekt produkt

Er det noe feil med produkt, så tar du kontakt med oss så ordner vi opp i det. Du skal selvsagt ha det du har betalt for. post@heatmed.no.

Pakke borte i posten?

Posten har et system som scanner pakkene ved sending. At den står som utlevert på sporingen betyr ikke at den alltid er det. Passer den ikke i postkassen, skal den legges på ditt lokale postkontor. Da kan det ta et par dager ekstra før man får beskjed. Ta gjerne med kollinr og sjekk der. 

Har ikke pakken dukket opp etter en ukes tid, ta kontakt med oss og vi hjelper videre. 

Har dere fri frakt?

Det er fri frakt over 2000 kr, men er du VIP-kunde hos oss får du alltid fri frakt uansett ordrens størrelse.

Retur av varer

Vi har hele 30 dagers åpent kjøp. Salgsvarer kan ikke returneres. Emballasjen må være uåpnet og produktet ubrukt. 

 

Vi kan ikke ta i mot produkter som er prøvd grunnet hygieniske årsaker.  Send det tilbake til oss sammen med angrerettskjema som du har fått på mail ved bestilling. 

Hvor fort sender dere bestillingen?

Vi prøver alltid å sende ut fortløpende etter slik som bestillingene kommer inn. Posten blir hentet hos oss ca. kl. 15 og vi jobber på spreng for å få ut så mye som mulig samme dag. 

Hvor lang tid før jeg får varene?

Vi sender direkte i postkassen, og det tar gjerne 2-5 dager før du mottar pakken avhengig av hvor du bor.

 

Østlandet går raskere enn Nord Norge. Skulle det ta lenger tid, ta en tur til ditt lokale postkontor, da ligger den nok der.

 

Posten bruker gjerne et par dager på å sende deg ny hentemelding. Er den ikke der, ta kontakt med oss. 

Når er deres kontortid?

Vi har telefontid fra kl 08-20 Mandag-Fredag og du treffer oss på telefon 69 21 74 10.  

 

Svarer vi ikke når du ringer, er vi nok i en annen samtale.

 

Da er det bare å ringe oss gjerne igjen, eller du kan sende oss en mail til post@heatmed.no.  

Meld deg på våre nyhetsbrev

Motta produktnyheter, tilbud og kampanjer.

Vi er en norsk nettbutikk!

heatmed.no er en 100% norsk nettbutikk med lager i Halden. Herfra sender vi våre bestillinger. I og med at vi er basert i Norge slipper du ekstra utgifter som fortolling, toll, gebyrer  og  moms som du ofte må betale ved mottak av pakker bestilt fra utlandet!

 

© 2020 HeatMed Sport & Medical Care AS

Kontakt oss

HeatMed Sport & Medical Care AS

Isebakkeveien 50, 1788 Halden                 

 

Kundeservice:

Mandag - Fredag, Kl. 10.00 - 15.30

Telefon: 69 21 74 10

post@heatmed.no

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.

Ved at du fortsetter å bruke HeatMed.no, forutsetter vi at du samtykker til dette. Les mer om personvern.